niedziela, 16 sierpnia 2015

Liebster Blog Award

Witam!

Serdecznie dziękuję za nominację od GoingMerry. Nie spodziewałam się. XD Nie znam tej zabawy, ale no nic, warto poznać.

Zasady są dość proste:

> Odpowiadasz na jedenaście pytań zadanych Ci przez osobę, która Cię nominowała;

> Nominujesz 11 wybranych blogerów, którzy mają mniej niż 200 obserwatorów (oczywiście nie można nominować osoby, która Ciebie zaciągnęła do tej gry) i informujesz je o tym;

> Zadajesz 11 własnych pytań.

Pytania od GoingMerry:

1. Jakie książki najbardziej lubisz?

W świecie książkowym jestem od kilku miesięcy. Na początku czytałam książki "dla młodzieży", które teraz wydają się mi być takie niezrozumiałe, zbyt szczęśliwe, zbyt radosne. Ostanio wgłębiłam się w książki typu: fantasy, kryminały, thrillery, horrory. Teraz wiem, że to są gatunki dla mnie. Nie lubię romansideł, miłość nie jest dla mnie.

2. Twój ulubiony owoc i warzywo?

Owoce lubię wszystkie (prawie). Ale takie moje ukochane to cytrtna i arbuz. Wiem, jestem dziwna, kochając coś  kwaśnego, jednocześnie kochając coś słodkiego. Jeśli chodzi o warzywa, to nie mam ulubionego.

3. O czym teraz myślisz?

Patrzę na ciasto, robione wczoraj w nocy. Patrzę i czuję, że nie jestem głodna. Nigdy nie pałałam miłością do jedzenia. Jem mało, jestem bardzo chuda, mam problemy z odżywianiem. Myślę o tym, czy nie powinnam coś z tym zrobić.

4. Wymarzony kraj do zwiedzenia? Uzasadnij.

Walia, kraj bardzo piękny. Jest tam z ogroma lasów, cudownych lasów. Kocham je, kocham lasy, w szczególności nocą. Kryją tajemnicę. Chciałabym tam mieszkać, chciałabym mieć spokój. Czy wymagam tak dużo?

5. Co Ci się kojarzy z kolorem czerwonym?

Czerwony kojarzy mi się z krwią, co chyba jest oczywiste. Z jabłkami, dorodnymi, które jeszcze wiszą na drzewie, nie zebrane. Z winem, wytrawnym. Z truskawkami, na ogródku. I chyba tyle.

6. Masz w posiadaniu lampę dżinna. Jakie są Twoje trzy życzenia?

Nie mam pojęcia, nigdy niczego sobie nie życzyłam. Trudno tak odpowiedzieć. Ale jakbym miała taką okazję to poprosiłambym... O to by ludzie byli tolerancyjni, aby szanowali się nawzajem.

7. Którą porę roku lubisz najbardziej? Uzasadnij.

Kocham zimę, pora roku moich urodzin. Ma się to szczęście, urodziny w pierwszy dzień zimy. Jednak kochając śnieg, kocham jednocześnie deszcz. Taki cudowny, jesienny deszcz.  Jesień czy zima? Nie wiem.

8. Harry Potter czy Zmierzch?

Oczywiście Harry Potter. Uwielbiam wszelkie części. Mam zamiar kupić sobie książki. Nie pałam zachwytem do Zmierzchu, jak większość moich koleżanek. Wolę Harrego Pottera, gdyż jest w nim coś takiego co przyciąga ludzi. Cała ta historia jest niesamowita.

9. Czy prowadzenie bloga Cię satysfakcjonuje?

Tak, bardzo mnie satysfakcjonuje. Chodź początki miałam trudne. W szkole byłam wyśmiewana, gdyż jestem blogerką. Nie wiem jak będzie teraz, po wakacjach, ale mam nadzieję, że będzie lepiej.

10. Wierzysz w duchy?

Może się wygadać dziwne, ale tak, wierzę w duchy. Lubię rzeczy paranormalne. Są tajemnicze, fascynujące i takie inne, od tego wszystkiego. Duchy tu są. Lecz ich nie widzimy. Niestety.


11. Zostajesz więźniem w supermarkecie na całą noc, bez kamer i ochrony - co robisz?

Pewnie usiadłabym w koncie i napawała się ciemnością. Ale znając życie, zaczęłabym chodzić pomiędzy regałami, aby sprawdzić, czy nikt tu nie urzęduje oprócz mnie. Przypomina mi się gra Five Nights At Frredy's, podobna atmosfera strachu i ciemności.

Ja nominuję:

http://kaoruwolf.blogspot.com
http://szkarlatny-atrament.blogspot.com
http://anamitria.blogspot.com
http://inna-historia-stefana.blogspot.com
http://witajciewpsychiatryku.blogspot.com
http://uwazaj-na-trolle.blogspot.com
http://verion-iskra.blogspot.com
http://zironiadoswiata.blogspot.com
http://wiikusiek-opowiadania.blogspot.com
http://www.waytofrance.blogspot.com
http://swiat-animy.blogspot.com


Moje pytania do Was:

1. Jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem? Dlaczego tak sądzisz?

2. Masz swoje ulubione miejsce? Jak tak to jakie?

3. Jakiej słuchasz muzyki?

4. Jaki masz stosunek do ludzi?

5. Lubisz zwierzęta? Dlaczego?

6. Kim chcesz zostać w przyszłości? 

7. Jaka jest twoja definicja szczęścia?

8. Co wywołuje u Ciebie uśmiech?

9. Jaki jest twój ulubiony film/serial/anime?

10. Wierzysz w rzeczy paranormalne?

11. Wytrzymasz bez intertetu? Jak długo?

Życzę miłej zabawy :)

13 komentarzy:

  1. Nominuję Cię do LBA :)
    Pytania na:
    http://samotnawsrodwszystkich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 raz, fajnie :) Z chęcią odpowiem na twoje pytania... Tylko, że za kilka dni. Czekaj wytrwale XD

      Usuń
    2. Poczekam ;) i jednoczesnie dziękuję za nominację na "Psychiatryku..." ;)

      Usuń
  2. Dzięki wielkie za nominację :) Odpowiadanie na pytania sprawiło mi dużą frajdę. Niestety jeszcze ich nie opublikuję, bo mam tak, że wszystko, co napiszę, musi się trochę odleżeć, a na dodatek wyjeżdżam w miejsce bez Internetu, dlatego też odpowiedzi pojawią się u mnie na blogu pewnie jakoś na początku września - w zakładce "O mnie".
    Jeszcze raz dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak długo będę czekać. To nic, z chęcią poczytam, nawet i we wrześniu. Miłej podróży :D

      Usuń
  3. Super odpowiedzi. Też wierzę duchy!
    Jak dla mnie to nic dziwnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duchy są takie fajne :D Dla mnie to też norma XD

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację! Właśnie na nią odpowiedziałam, więc zachęcam do sprawdzenia! :P

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!
    Dziękuję za nominację do LBA, bardzo mnie nią zaskoczyłaś! W końcu zebrałam się w sobie i odpowiedziałam na zadane przez Ciebie pytania. Jeżeli jesteś ciekawa - zapraszam na mojego bloga informacyjnego Legendy Verionu. Zachęcam również do sprawdzenia blogów nominowanych przeze mnie.
    Pozdrawiam ciepło i jeszcze raz dziękuję za to wyróżnienie,

    Valakiria

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pytania i odpowiedzi :) LBA to rzeczywiście bardzo ciekawa zabawa, dzięki niej znalazłam wiele blogów, których jestem stałym czytelnikiem ;) Wracając do bloga bardzo ciekawa fabuła (wnioskuję na podstawie tej zakładki) - od jutra zacznę czytać :)
    Pozdrawiam,
    Haniko
    przygodyashley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję *w* jutro powinien się ukazać nowy rozdział, więc zapraszam :D

      Usuń
  7. super blog!
    co do 9 odp. nie przejmuj się i dalej rób swoje :)
    http://giirlwithoutface.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń